Začátek výstavby

5. 3. 1996 – počátek výstavby zkušebny v Úhelnici (dohoda mezi TÜV (nový majitel ÚVMV) a Škoda Auto)

5. 3. 1996 – počátek výstavby zkušebny v Úhelnici (dohoda mezi TÜV (nový majitel ÚVMV) a Škoda Auto)

5. 3. 1996 – počátek výstavby zkušebny v Úhelnici (dohoda mezi TÜV (nový majitel ÚVMV) a Škoda Auto)
Severní strana zkušebny vlevo padací věž – závaží po 2 t celkem až 8 t olověného závaží

Severní strana zkušebny vlevo padací věž – závaží po 2 t celkem až 8 t olověného závaží

Severní strana zkušebny vlevo padací věž – závaží po 2 t celkem až 8 t olověného závaží
Stavba konstrukce dráhy, bariéry a filmovací jámy

Stavba konstrukce dráhy, bariéry a filmovací jámy

Stavba konstrukce dráhy, bariéry a filmovací jámy
Interiér nově postavené zkušebny

Interiér nově postavené zkušebny

Interiér nově postavené zkušebny

1996 – technologie zkušebny

  • Pohon: Padací věž 4 × 2 t s převodem 1 : 4
  • Rozjezdová dráha < 50 m
  • Saňová brzda – deformační dvoustupňová brzda
  • Dvě dráhy – crashová a saňová – opačný směr jízdy – tažné jedno lano
Vrátek na zvedání závaží v „padací“ věži

Vrátek na zvedání závaží v „padací“ věži

Vrátek na zvedání závaží v „padací“ věži

 


Přihlášení
Vyhledávání